Opl (Rozumní): Šikana řidičů dosahuje obludných rozměrů

03.06.2018 9:26 | Zprávy

Místo urychlení stavebních pracích na rekonstruovaných úsecích dálnice a dohledem na rychlost výstavby stát raději instaluje radary a obce najímají úředníky na obsluhu "vyrobených" pokut. A pokuty se mají ještě zdvojnásobit.

Opl (Rozumní): Šikana řidičů dosahuje obludných rozměrů
Foto: Archiv autora.
Popisek: Pavel Opl.

Mám před očima, jak se ministr Ťok byl v hruď, že je "od fochu" a jak se pod jeho vedením budou doslova dít zázraky. A to zejména při výstavbě nových úseků dálnic a při rekonstrukci totálně zdevastované dálnice D1 mezi Prahou a Brnem.

Tak se na ty zázraky pod vedením "odborníka" podívejme.

Výběr mýta a vypsání soutěže na nového "výběrčího" mýta v celé ČR připomíná "Potěmkinovu vesnici". To samo by vydalo nejméně na obsáhlý článek.

A pak jsou tady ty dálnice.

Co se týče výstavby nových úseků pod ministrem Ťokem, tak tímto tempem bychom na dostavbu základní plánované dálniční sítě čekali staletí. Jediným, o to "ďábelštějším" počinem bylo prohlášení mnoha kilometrů rychlostních komunikací za dálnice. A bylo postaveno...

Co je ale doslova šílené, je rekonstrukce dálnice D1. Stav velmi dobře zná každý z nás, který musí po D1 mezi Prahou a Brnem jet. A to je tedy síla.

Stále nám pan ministr nedokázal vysvětlit, jak je možné, že u našich západních sousedů se staví nonstop - 24 hodin denně a 7 dní v týdnu, ale u nás tomu tak není. Přitom je to právě stát, který práce zadává, a může si tedy stanovit podmínky, jaké chce. Tedy jaké by měl chtít ve prospěch milionů občanů, kteří dálnice během roku v naší zemi používají. Technologicky to zjevně jde. Alespoň na západ od nás.

Je obludné, že místo toho, aby stát honil stavebníky, aby pracovali intenzivněji, tak již na několika místech instaloval radary, které hlídají sníženou rychlost.
A protože je D1 velice frekventovaná, tak místně příslušné obce najímají úředníky, aby takto jednorázově a dočasně narostlou agendu dopravních přestupků mohli zpracovat. Tedy honem vybrat od řidičů peníze.

A prý se tento postup osvědčil, takže radarů bude ještě v místech oprav přibývat...

A odcházející ministr Ťok si chce "postavit pomníček" v podobě zdvojnásobení výše pokut. To dopadne opět pouze na obyčejné lidi. Na příkladu Janouška, který v opilosti naboural a následně porazil ženu, za což byl sice pravomocně odsouzen k nepodmíněnému výkonu trestu, ale který tento trest z rozhodnutí soudu jiného asi nikdy neodsedí, jasně vidíme, jaká je realita v naší zemi. Bič je třeba výhradně na "obyčejné" lidi. A těch jsou miliony.

Nabízí se otázka. Kdy konečně stát přijme opatření, aby se stavělo rychleji a nepřibývalo šikany řidičů a úředníků?

(převzato z Profilu)

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Ing. Aleš Juchelka byl položen dotaz

Sociální služby

Nemyslíte, že mnohem větší problém, než jsou finance, i když ty jsou většinou alfou omegou všeho je fakt, že populace stárne, ale sociální systém na to není vůbec připraven a nic se neděje? Už teď je problém sehnat třeba pečovatelák a další služby. Kdy začnete řešit tento problém? Protože už se měl ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Rajchl (PRO): Trpí Česká republika stockholmským syndromem?

18:05 Rajchl (PRO): Trpí Česká republika stockholmským syndromem?

Reakce na svém veřejném facebookovém profilu na zvýšení poplatku za transfer plynu přes německé územ…