Politika je sice i o slibech, ale má to jeden háček. Ty sliby, přesněji jejich plnění, lze po určité době měřit, zvlášť za tak dlouhé období, jako je čtvrtstoletí. Infrastruktura v České republice je toho zářným příkladem. A vůbec nezáleží na tom, kdo byl u kormidla. A to není myšleno jen v rovině vládnoucí strany nebo koalice, ale i obsazení postu ministra dopravy. A ti se občas měnili jako trenéři ve fotbalové Spartě. Pokud možno každý rok jiný.
A výsledek?
Výstavba infrastruktury je běh na dlouhou trať. Ze dne na den, z roku na rok, tak to nefunguje nikde na světe. A co tak mít představu, kam to směřovat, jak to postavit, z čeho to financovat. Doba od roku 1990 do roku 2015 je pro odborníky dostatečné dlouhá na to, aby bylo možno posunout kyvadlo dějin k lepšímu. I dlouhá na to, aby bylo možno ohodnotit, zda se to stalo či nestalo.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV