Je pátek večer, vy konečně ležíte na gauči a posloucháte relaxační hudbu. Najednou váš klid přeruší volání z neznámého čísla. Co se dá dělat, zvedáte. Na druhé straně se vám ozve sladký hlas operátora call centra.
Po deseti minutách máte nejvýhodnější životní pojištění pod sluncem a k tomu bonboniéru jako dárek! Takto výhodné nabídce jste prostě nemohli odolat.
Jenže za chvíli zjistíte, že je všechno jinak. Dozvěděli jste se o kupě vedlejších plateb a poslední kapkou bylo zjištění, že si bonboniéru máte vyzvednout osobně v Maďarsku. Už to pojištění nechcete ani zadarmo!
Bohužel v současné legislativě často není cesty zpět. Telefonicky uzavřené smlouvy v řadě případů téměř nejdou vypovědět…
Proto nyní v Evropském parlamentu pracujeme na tom, aby v takových situacích měli spotřebitelé co největší ochranu. Nová směrnice má sjednotit pravidla pro všechny státy EU, zamezit všemožným kličkám a skrytým podmínkám a v neposlední řadě zavede možnost jednoduše vypovědět dálkově uzavřenou smlouvu.
Nebudeme nadále tolerovat manipulativní jednání se zákazníky. Uzavírání smluv přes internet konečně bude přehledné a férové!
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV