TSK se v poslední době zviditelnilo při náhlém uzavření Libeňského mostu, pádu trojské lávky anebo při velké policejní razií u stamilionových zakázek. TSK je přitom dlouhodobě řízen bez plánu konkrétních oprav mostů a důsledky takového jednání nedopadají pouze na veřejné prostředky, ale především na samotnou bezpečnost provozu mostů. Pirátská strana právě proto v minulosti podala trestní oznámení kvůli tragické údržbě Libeňského mostu a vyzývá náměstka Dolínka, aby konečně vyvodil odpovědnost za současný stav.
„Krizové uzavření Libeňského mostu pro veškerou silniční a tramvajovou dopravu je důsledkem dlouhodobě zanedbávané údržby ze strany Technické správy komunikací i nečinnosti náměstka Dolínka,“ vysvětluje pražský zastupitel za Piráty Viktor Mahrik. Piráti rovněž disponují podrobnou fotodokumentací Libeňského mostu a na praktickém příkladu dokládají nekvalitní údržbu Libeňského mostu.
Během čtvrteční tiskové konference k aktuálnímu stavu Libeňskému mostu náměstek Dolínek uvedl, že preferuje bourání a postavení zcela nového mostu. Toto tvrzení ovšem dokládal chybnými úvahami a celou řadou nepravd. Přinášíme Vám proto podrobné vyjádření soudní znalkyně Ing. Miloslavy Pošvářové, Ph.D. k tomuto nelogickému postoj náměstka Dolínka:

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV