Piráti zahajují kontaktní kampaň, během června rozdají 250 000 Pirátských listů

31.05.2017 5:34 | Zprávy

Pirátská strana zahájila volební kampaň minulý týden. Od prvního června už se Piráti přesouvají i do ulic a zahajují dobrovolnickou distribuci 250 000 tištěných Pirátských listů.

Piráti zahajují kontaktní kampaň, během června rozdají 250 000 Pirátských listů
Foto: Česká pirátská strana
Popisek: Česká pirátská strana, logo

Obsahem výtisku je zejména představení Pirátu a jejich programu a filosofie. Na příkladech z praxe již zvolených zastupitelu Piráti ukazují, jak řeší každodenní i dlouhodobé problémy, jak mohou občany chránit před šikanou státu, jak kontrolují mocné, jak zdigitalizovat veřejnou správu a jak hájí svobodu lidí. Nechybí ani představení pirátské daňové reformy a oblíbená křížovka.

"Jsme celosvětové hnutí v 55 zemích světa, máme europoslance i zastupitele a nebojíme se nikoho," píše v úvodním článku předseda Ivan Bartoš, který k vydání volebních novin říká: "Hlavní pravidlo je: Přečtu Pirátské listy a pak je sdílím dál!"

Protože Piráti mají kampaň ve srovnání s ostatními politickými subjekty relativně nízkorozpočtovou, spoléhají právě na šíření informací od člověka k člověku a na to, že si čtenáři budou noviny předávat a posílat dále. Na podzim plánují vydat další číslo novin s výrazně vyšším nákladem.

Distribuci novin v jednotlivých krajích mají na starosti pirátští koordinátoři dobrovolníků (ZDE).

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Klecanda (STAN): Děti se naučí rozpoznávat rizika a chovat se bezpečně v on-line prostředí

12:12 Klecanda (STAN): Děti se naučí rozpoznávat rizika a chovat se bezpečně v on-line prostředí

V letošním školním roce se koná již 11. ročník klání Kraje pro bezpečný internet. Hlavním tématem je…