„Jsem rád, že Honza Řehák a jeho tým mají zájem spolupracovat s Piráty. Nejen, že jejich nabídka pro realizaci online části kampaně byla nejlepší, ale celý tým AdHackers svým naladěním Pirátům konvenuje. Honzy si vážím nejen jako odborníka, ale i jako člověka. Kombinuje se v něm přemýšlivost, empatie, dětská hravost, vnitřní skromnost i zdravá pokora“ glosuje výsledek výběrového řízení předseda strany Ivan Bartoš.
Sám Řehák považuje práci pro Piráty především za společensky užitečný počin. „Vstřícnost naší nabídky odrážela naše sympatie k vizi, kterou Piráti mají. Jsme naladěni na stejné vlně a není nám cizí se společensky angažovat. Stejně jako oni cítíme povinnost postavit se za ideály svobody a bránit se probíhajícímu utahování šroubů.“ prohlašuje o spolupráci Řehák.
Agentura AdHackers vytvářela komunikační koncept například pro značku Bohemia společnosti Intersnack, spolupracuje se společností Total a dalšími významnými společnostmi. Má zkušenosti i z politických kampaní.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV