Asi jste už četli, že se Dan Ťok rozhodl odejít z pozice ministra dopravy. A řeknu vám, musím se teď fakt smát tomu, když čtu komentáře opozičních stran, kteří ho kritizují. Hlavně ODS, která měla na ministerstvu třeba “legendárního” Aleše Řebíčka. Vzpomeňte si na jeho firmu Viamont, jaké skvělé kšefty tady dělal.
Od revoluce se tady za 21 let vystřídalo 15 ministrů, průměrná životnost 1,4 roku. To Dan Ťok byl v úřadu 4,5 roku, stal se nejdéle sloužícím ministrem a já si myslím, že se mu sluší poděkovat. Udělal spousty práce. Transparentně jsme vysoutěžili mýto. Zlevnil kilometr dálnice na poloviční cenu. Zahajoval stavby a staví.
Za ty čtyři a půl roku zahájil 263 kilometrů nových staveb dálnic a otevřel 127 kilometrů dálničních úseků. A hlavně navázal na práci pana Antonína Prachaře a konečně na tomhle těžkém rezortu definitivně skoncoval s korupcí. Vymýtili jsme ji z Ředitelství silnic a dálnic - ŘSD. Zeptejte se stavařů, kolik procent šlo vždycky údajně do kapes různým lidem a politikům. Čtyři procenta? Sedm? Nebo víc?
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV