Zahájili jsme stavbu jeho další části, konkrétně mezi D1 a Běchovicemi. Úsek propojí D1 a D11, což má odklonit z metropole kamionovou dopravu, která nyní jezdí přes Jižní spojku, Spořilov nebo Štěrboholskou radiálu. Dálnice, na kterou čekají nejen lidé z Prahy, ale z celé České republiky, bude hotová už v roce 2027.
Nepovedlo by se to bez konkrétních kroků:
Změnili jsme zákon o liniových stavbách, čímž jsme výrazně urychlili přípravu. Ministr Martin Kupka co tři měsíce jednal se všemi dotčenými stranami, aby projekt postupoval podle plánu. Ředitelství silnic a dálnic jsme přeměnili na státní podnik, což nejen zrychlilo přípravu projektu, ale také zajistilo jeho lepší koordinaci.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV