Dodávku kancelářského nábytku včera schválili radní města, a to od společnosti ARTSPECT za 63,5 tisíce korun.
Spolu s tím bylo ještě schváleno vypsání výběrového řízení na pořízení nového sedacího a zahradního nábytku.„Se zahájením provozu odlehčovací služby v nové budově v Honkově ulici počítáme na jaře příštího roku, do té doby potřebujeme mít zajištěné její kompletní vybavení. Již jsme vybrali dodavatele zvedacího systému pro ležící klienty, elektrických pečovatelských lůžek, lůžek s nočními stolky, matrací, evakuačních podložek, transportního vozíku na lůžka i kancelářského nábytku. Se všemi dodavateli musíme uzavřít smlouvy, ze kterých mimo jiné vyplývá termín dodání, který předpokládáme po novém roce. Všechna zařízení je třeba vhodně umístit, a některá také odborně instalovat, což bude možné až po kolaudaci nové budovy,“ říká primátor města Alexandr Hrabálek. Během následujících týdnů se město chystá vypsat výběrová řízení také na dodávku sedacího a zahradního nábytku, IT technologie a speciální vanu. Na veškeré vybavení budovy město alokovalo částku 13 milionů korun.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.