„Po nedávném krachu dodavatele energií bylo v první řadě nutné zajistit, aby nikdo v hlavním městě nezůstal bez elektřiny nebo plynu. Od doby, kdy si pražské klienty převzali tzv. dodavatelé poslední instance (PPas a PRE), běží šestiměsíční lhůta. V té by měli lidé uzavřít novou smlouvu u libovolného dodavatele (tedy včetně společnosti, ke které se nyní dostali). Apeloval jsem na dodavatele v působnosti hlavního města, aby těmto zákazníkům vyšli co nejvíce vstříc a nabídli jim vhodné podmínky. Vážím si toho, že tuto mou výzvu berou vážně,” říká primátor hlavního města Prahy Zdeněk Hřib.
„Společnosti působící jako dodavatelé energií na území hlavního města Prahy se od začátku krize staví k zákazníkům s maximální možnou mírou nasazení. Společnou spolupráci i s dalšími městskými společnostmi jsme pomáhali posílit obsluhu jejich call center i zákaznického centra tak, aby bylo možné zvládnout a obsloužit množství nových zákazníků. Obě společnosti, PRE i Pražská plynárenská, mají více než 100letou tradici v dodávkách plynu i elektřiny. Jsou garantem poctivého a seriózního partnera pro všechny zákazníky a s dodávkami plynu i elektřiny nikoho ve štychu nenechají. V rámci možností současné situace na trhu se snaží nabídnout co nejlepší podmínky,” říká radní pro oblast majetku Jan Chabr.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV