Kampaň vytvořila zdarma společnost DDB a má osobitým způsobem upozornit na významná místa v?metropoli, která se v?důsledku pandemie koronaviru změnila.
Celkově je opět kampaň vedena jako nízkonákladová a počítá se s?rozpočtem přibližně 300 tisíc korun. Cílem kampaně je zaujmout mladší skupinu obyvatel a pomocí nadsázky je motivovat k?očkování.
Nová informační kampaň týkající se očkování je vytvořena přímo na míru Pražanům, neboť pro komunikaci využívá typicky pražských lokalit upravených do novotvarů, které souvisejí s?koronavirovou pandemií. Odlehčenou formou, která je přizpůsobena mladší věkové skupině, dává na vizuálech známým pražským místům nové názvy, které s nadsázkou popisují, jak se pandemie podepsala na určitých místech v metropoli. Například Vinohrady se zde mění na „Virohrady“ kvůli proměnění vlivem pandemie. Národní třída se pak stává „Marodní třídou“ kvůli tomu, že byla v?rámci posledního roku víceméně opuštěná.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV