Jak funguje kapitalistická reKLAMa?
Před měsícem jsem na tuhle narazil u nás v Plzni. Pojďme si rozebrat všechny její lži. Předně slogan "Staráme se hezky česky." Na Penny toho totiž moc českého není, jelikož jejím majitelem je německá skupina REWE Group. Penny se o českého zákazníka taky moc nestará - dlouhodobě má problémy s tím, že klame spotřebitele, například pomocí falešných slev! V roce 2018 za to dokonce získala pokuty v rekordní výši 4, 6 miliardy korun a pokuty se Penny nevyhnuly ani ve třetím čtvrtletí tohoto roku.
Penny sice nyní roste, ale dokud bude naše ekonomika postavená na dravém boji všech proti všem, nebude existovat žádná záruka, že se růst rychle nezmění v dramatický propad - historie je plná takových příkladů.
Je správné, když je člověk hrdý na to, co dělá za práci. Ale nespojujme tuto hrdost s firmou, jejíž chování neurčujeme my ale nestabilní trh. Buďme hrdí jen sami na sebe, na svoji pracovitost. A hlavně si uvědomme, že společně jsme silnější - pokud se spojíme jako pracující tak se nemusíme bát žádného šéfa a ani žádné firmy.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV