Ti se nyní budou moci plně soustředit na výstavbu navazujícího vnitřního okruhu. Správu TKB a běžnou údržbu bude mít nově na starost Technická správa komunikací hl. m. Prahy, a.s., která má zkušenosti s provozem dalších pražských tunelů.
„Nastupoval jsem do funkce s tím, že dlouhá, a pro Pražany mnohdy nepříjemná, kapitola tunelu Blanka se musí co nejdříve uzavřít. Reorganizoval jsem proto magistrátní investiční odbor a vytvořil oddělení čistě pro Městský okruh, abychom mohli kolaudaci co nejrychleji dotáhnout do konce. A to se nám dnes podařilo,“ řekl náměstek pro dopravu Adam Scheinherr.
Hlavním důvodem zdržení kolaudace byl odchod dodavatele technologického vybavení a původního zajišťovatele zkušebního provozu ČKD PRAHA DIZ. Celkové dokončení a úpravy dodaných zařízení představovaly velkou část pracovního vytížení všech účastníků zkušebního provozu. Zkušební provoz sloužil k tomu, aby odhalil případné nedostatky a pomohl zautomatizovat správu a údržbu tunelů.
![](/Content/Img/content-lock.png)
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV