„Projekt multifunkčního operačního střediska Malovanka měl podobný osud jako rozestavěná radnice na Palmovce a zdědili jsme ho se spoustou problémů. Rozestavěná stavba, kde se proinvestovalo sto milionů korun, byla od roku 2016 u ledu a nic se tam nedělo. Přitom to je budoucí důležité centrum pro řízení pražské automobilové dopravy a nastavení preferencí tramvají a autobusů. Po našem nástupu na radnici jsme stavbu zakonzervovali, aby dále nechátrala, a celý projekt aktualizovali, aby odpovídal po technologické stránce standardům a potřebám města 21. století. Nyní jsme vybrali zhotovitele a stavbu zahájíme zkraje příštího roku,“ říká Adam Scheinherr, náměstek primátora hl. m. Prahy pro oblast dopravy.
Od roku 2016 nedokončené centrum pro dopravu, situované v prostoru severně od Bělohorské ulice mezi hotelem Pyramida a ulicí Na Malovance, by mělo začít fungovat přibližně do dvou let.
Jedná se o železobetonový skelet se skleněným fasádním pláštěm, rozdělený na dvě části. Po dokončení stavby budou v části A umístěny technologie hlavní dopravně řídící ústředny Technické správy komunikací hl. m. Prahy, středisko odboru krizového řízení Magistrátu hl. m. Prahy a administrativní prostory včetně sociálního zázemí. V části B bude podzemní parkoviště a technologie dieselagregátu. Do střediska bude po jeho dokončení přestěhováno dopravně řídící středisko sídlící dosud v ulici Na Bojišti.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV