Stačí se podívat v jakém stavu je silniční doprava, v jakém stavu je železnice, kolik těžkých nehod se stává jen kvůli tomu, že máme na státem provozované železniční síti z naprosté většiny zastaralé výstražné a bezpečnostní systémy.
Co s tím vláda udělala za poslední roky? Když dojde k tragédii, všichni vládní představitelé se předhánějí, jak situaci zlepší, ale těmito prohlášeními vše skončí a další kolečko slibů přijde s dalším neštěstím. Reálně se ale neděje nic.
Jednoznačně tak můžeme říct, že ryba smrdí od hlavy a pan Babiš se svým hnutím může dnes těžko tvrdit, že za to nesou vinu předcházející vlády. On sám vládne už de facto osm let.
Jestliže můžeme říci, že domy a byty v soukromém sektoru postavíme za deset let, proti čemuž veřejný sektor bojuje svou pomalostí, pak u státních staveb je to přesně opačně. Když stát chce stavět, má k dispozici velké a silné nástroje, aby celý proces urychlil včetně potřebných povolení od úřadů.
Stát se musí sice vypořádat s odporem ekologických aktivistů, pořád je ale síla státu stavět a opravovat komunikace vysoká. V takové situaci už platí “sorry jako” pane Babiši, nefunkční doprava je zkrátka jasnou odpovědností hnutí ANO.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.