Listopadové Zastupitelstvo hl. m. Prahy se nekonalo poslední čtvrtek v měsíci, jak bývá zvykem, ale už 16. listopadu. Nad tímto datem se pozastavili i někteří opoziční zastupitelé. Ale budiž. Důležitější než datum je obsah jednání a jeho výsledky. Klasické kolečko zastupitelů vystupujících k programu se (jako obvykle) protáhlo, pár jich navrhovalo řešit to, co trápí Pražany, další se chtěli za každou cenu zviditelnit. Vzhledem k tomu, že v předešlých měsících řada předkládaných návrhů nebyla koalicí podpořena, navrhovány byly znovu. A opět většina neprošla.
Doprava je noční můra
Jedním z nich je návrh na zajištění financování pro rok 2023 připravených investičních akcí TSK. Např. u schválené cyklostezky Kačerov-Kamýk vyprší stavební povolení 4. února 2024, jeho prodloužení je administrativně náročné, navíc se to prodraží. U prací na cyklostezce u Žlutých lázní zase hrozí, že se protáhnou do letních měsíců a omezí tak provoz Žlutých lázní. Soubor mostních objektů na 5. května na SJ magistrále je důležité řešit mimo jiné z hlediska bezpečnosti. To vše však zůstalo mimo zájem pražské koalice.
Zřízení koordinátora dopravních staveb, další požadavek, jemuž se nedostává sluchu pánů konšelů. Nekoordinované uzavírky, rekonstrukce a opravy ze strany různých městských firem bez ladu a skladu trápí dlouhodobě všechny, kdo žijí v metropoli. Skákání přes příkopy, kolony v objízdných trasách, zasekané ulice – situace čím dál horší. Jednou se opravují silnice a chodníky, po ukončení se znovu rozkopají kvůli kabelům, poté nanovo kvůli kanalizaci…jeden se nestačí divit. Řidiči najezdí kilometry a kilometry navíc, stojí to peníze, trpí životní prostředí. Hřib jako obvykle kritiku odmítá.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV