Vážené kolegyně, kolegové, chtěl bych ubezpečit zcela vážně nejenom kolegu Oberfalzera, ale mnohé jiné, že nejsem přítelem toho, aby v ČR fungovala jenom komerční média. Komerční média už od slova komerční fungují tak, aby dosahovala zisku, ten zisk mohou dosahovat tak, že získávají většinou reklamy. Pak pochopitelně musí sloužit více tomu, kdo jim dá víc peněz, přes reklamu či jakkoliv jinak.
To zmatení jazyků, které probíhá trochu i tady, kdy se někdo ne zcela přesně vyjádří o tom, jestli je to dotace nebo je to snížená sazba nebo cokoliv, základ je v tom, že kdybychom schválili tento zákon bez výjimky, tedy bez výjimky vůči veřejnoprávním médiím, tak budou mít méně peněz. To znamená, že to, že získávají touto aktivitou, tedy tímto pozměňovacím návrhem, více peněz, by se mělo odůvodnit tak, jak jsem řekl.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.