Senátor Valenta: Plošný zákaz místo řešení

13.01.2019 13:54 | Zprávy

Komentář na facebookovém profilu k návrhu zákazu jízdy kamionů v levém dálničním pruhu

Senátor Valenta: Plošný zákaz místo řešení
Foto: Hans Štembera
Popisek: Ivo Valenta

Bylo by jednoduché si myslet, že problémy na D1 vyřeší plošný zákaz jízdy kamionů v levém dálničním pruhu. Jasně, známe to všichni, řidiči kamionů se občas chovají velmi nešťastně a stávají se oprávněným terčem kritiky ostatních řidičů. Ale maskovat problémy s modernizací D1 a odvádět pozornost od skutečných příčin k zákazu předjížení pro kamiony, pokládám za další ukázku vládního populismu.

Navíc přeci zákaz jízdy kamionů v levém dálničním pruhu je možné velmi jednoduše upravit dopravními značkami. Tam, kde to dává skutečný smysl, stačí instalovat dopravní značku, a nemusíme složitě projednávat další nesmyslný plošný zákaz. Ten se navíc objevil nikoliv jako výsledek seriozní analýzy a diskuse, ale pouze jako pláštěnka na problémy ministra dopravy Daniela Ťoka.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Mgr. Ondřej Krutílek byl položen dotaz

Dočkáme se změny Zelené dohody?

Dobrý den, frakce Patriotů navrhovala zařadit na program jednání pléna EP bod věnovaný nutnosti změnit Green Deal. Vy jste prý byli proti. Proč? Vy si nemyslíte, že je revize nutná? A i kdyby projednání prošlo, je vůbec reálné, že se jako většina politiků v EU probudí a dočkáme se změny? Podle mě se...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministr Kupka: Jdeme příkladem. Česká republika má výsledky a zkušenosti předává dál

21:01 Ministr Kupka: Jdeme příkladem. Česká republika má výsledky a zkušenosti předává dál

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k novotám v dopravě a inspirací pro zahraničí.