Vždyť další ukázkou vytváření této „regulokracie“ je nápad ministra dopravy Dana Ťoka, který chce, aby stát určoval, která odtahová služba pro vás přijede v případě, že zůstanete s nepojízdným autem na dálnici. A vytvoření tohoto státního monopolu chce zakotvit přímo do novely zákona, na kterém pracuje.
Opravdu tomuto přístupu nerozumím. Proč ministerstvo dopravy raději neřeší katastrofální stav českých dálnic, po kterých řidiči už jezdí pouze za trest? Nebo proč se ministerští úředníci raději nezaměří na tolik nutnou změnu „zelené“ legislativy, kterou zneužívají aktivisté při blokování výstavby nových dálnic?
Místo toho vymýšlí hlouposti, které nijak zásadně nepomohou zlepšit kvalitu cestování po českých dálnicích a místo toho zregulují další segment soukromého podnikání. Pokud si to pan ministr nerozmyslí a tuto novelu protlačí Poslaneckou sněmovnou, může počítat s tím, že Senát mu ji hned smete ze stolu.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV