„Jsme přesvědčeni, že klíčem k úspěchu jsou naši lidé. Proto jsme je postavili do hlavní role naší náborové kampaně. Podobně jako vloni ji spouštíme již nyní v lednu s cílem mít dostatečně připravené personální posily na letní sezonu, která je z provozního hlediska nejnáročnější částí roku. Zároveň nás čeká rok, kdy očekáváme rekordní počet odbavených cestujících, přes 18 milionů, a pokračování rozvojových projektů. Věříme tedy, že v našich řadách přivítáme skvělé nové kolegyně a kolegy, kteří nám nejen přes léto, ale i dlouhodobě pomohou v naplňování našich cílů,“ říká Pavel Východský, člen představenstva Letiště Praha, do jehož kompetence spadá oblast lidských zdrojů.
První fáze náborové kampaně představuje pražské letiště jako progresivní a dynamické prostředí, které v následujících letech čeká budování modernější a kapacitnější infrastruktury. Ve videospotu (ZDE), kterým Letiště Praha svou náborovou kampaň nyní zahajuje, tak figurují letištní zaměstnanci ve spojení s vizualizací předpokládané budoucí podoby letiště po roce 2030.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva