Většinu roku výuka neprobíhala normálně a žáci, rodiče a učitelé si museli vyzkoušet nové způsoby komunikace a často si zvyknout na nový přístup k osvojování látky, kterou se je třeba naučit.
Samozřejmě v různých rodinách probíhala výuka různě úspěšně. Bylo to nezvyklé a často velmi náročné. Díky všem, kteří se zasloužili o to, že to vypadá, že jsme to pro tuto chvíli zvládli.
Jsem přesvědčen, že osobní kontakt učitele a žáka nelze nikdy zcela nahradit výukou na dálku a že tedy z hlediska podmínek pro výuku byli současní studenti v tomto školním roce ochuzeni, a tedy v nevýhodě.
Přesto si myslím, že pořád platí, že všechno zlé, je k něčemu dobré. Studenti se sice často po dlouhou dobu se svými spolužáky a učiteli fyzicky nepotkali, na druhé straně si studenti i učitelé a často i rodiče či dokonce prarodiče museli osvojit nebo významně vylepšit svoje schopnosti v oblasti elektronické komunikace a také v oblasti práce s různými zdroji informací nebo v oblasti využití různých návodů a způsobů výměny informací na sociálních či jiných sítích.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.