Vážený pane ministře, vážený pane místopředsedo, my jsme se rychle měnili, takže opravdu to bylo takové hektické. A teď si myslím, že je jasné, že pokračuje obecná rozprava, respektive rozprava. A já jsem se do té rozpravy přihlásila, protože já nesmím odejít z toho místa, dokud mě někdo hned nenahradí, protože jinak by byla přerušena schůze. Tak jsme to museli udělat takhle strašně rychle. Tak tam je taková drobná procesní komplikace.
Já musím říct, že moje stanovisko, které jste slyšeli úplně na úvod, že nesouhlasím s tím, že bychom měli volit takzvané žluté karty, odůvodněná stanoviska trvá. Nejsem si zcela jistá, jestli moji předřečníci, tak, jak přečetli ta usnesení, navrhují tato usnesení, takže by se mělo o nich pak hlasovat. Jsou to jejich návrhy v tuto chvíli, ale předpokládám, že ano. Tak to jenom pro ještě ujasnění.
Ale proč vystupuji, to je asi to, že v tomto případě já mám spíš trošku problém. Já si myslím, že právě část tohoto návrhu, který teď projednáváme, tak je jedna z nejzávažnějších, nechci říct nejkontroverznějších. Ten návrh se týká tzv. samostatného jakéhosi fondu a povolenek, které budou řešeny v rámci systému EU ETS 2. To znamená, to, co dosud nebylo zpoplatněno, to jsou budovy a to je doprava.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.