Když jsem se rozhodl do toho jít, slíbil jsem všech svým spolupracovníkům, že do toho půjdu stoprocentně naplno, jinak by to nemělo smysl. Vím, proč do toho jdu a chci uspět. Potkávám mnoho lidí při svých procházkách, někteří mě znají, mnozí ne, někteří už zaznamenali, že jsem se objevil i na billboardech. Ne, že by mi dělalo nějaké zvláštní potěšení „vystavit svou mordu u dálnice na billboardu“, jak zpívá Tomáš Klus. Ale na rozdíl od reprezentantů vyvolených stran (rozuměj: médii, zejména veřejnoprávními vyvolených) musím voliče oslovovat různými způsoby, tedy i na oněch billboardech.
A dostal jsem i otázku, proč moje billboardy jsou jiné než ostatní, proč jsem na nich v nějaké akci či póze. Velmi mě tahle otázka potěšila, protože to je přesně to, co chci. Když říkám, že to myslím vážně, tak tím voličům slibuji, že to nenechám plavat, že se všemi problémy budu důsledně zabývat. Můj tým, který na kampani pracuje, mě chce představit takového, jaký jsem i v soukromém životě, rozhodného, rázného člověka, který se nebojí konfliktů, plní sliby, drží slovo a je odhodlán odpovědně zvládnout roli lídra Prahy 5.
Současná témata na billboardech mají slogany „Nesnáším kolony“ a „Aktivní pomoc našim seniorům“. Tím vyjadřuji zároveň jasné polohy našeho programu. Technickou, která zahrnuje mimo jiné řešení neutěšené dopravní situace v Praze 5 a tu sociální, která zdůrazňuje důležitý prvek soužití v naší společnosti, v Praze 5 zvlášť výrazný díky velkému počtu seniorů. Další témata naší kampaně budeme představovat nejenom na billboardech, ale zejména v kontaktní kampani. Těším se na všechna setkání s vámi, moji sousedé z Prahy 5!
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jan Skalický - profil