Funguje od roku 2016. Když jde někdo po městě a vidí závadu, například poškozenou dlaždici v chodníku, výtluk ve vozovce, vyvrácenou dopravní značku nebo neodklizený sníh anebo neposypané náledí, tak může rychle a jednoduše ze svého mobilního telefonu pomocí aplikace oznámit tuto skutečnost na radnici,“ řekl starosta František Jiraský. Podněty se prostřednictvím elektronické aplikace dostanou k místostarostovi Janu Lipavskému, který následně řeší odstranění problému.
Lepší Mýto je užitečným nástrojem k nápravě nedostatků. „Děkujeme všem občanům, kteří přes Lepší Mýto posílají informace, za jejich všímavost a ochotu pomáhat. Přispívají tak ke zlepšení prostředí ve městě,“ řekl starosta.
Někdy občané umísťují na Lepší Mýto podněty týkající se větších záležitostí, jako je úprava dopravního režimu na komunikacích nebo vybudování nového dětského hřiště. Podobné návrhy do aplikace nepatří, protože se řeší v jiném režimu. Vyžadují delší dobu na přípravu a finanční prostředky na realizaci. Proto je vhodnější takové podněty podávat na radnici prostřednictvím e-mailové komunikace na oficiální adresu radnice@vysoke-myto.cz.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.