Kampaň, která chce zlepšit pracovní podmínky zaměstnanců státního podniku Česká pošta, se nese v duchu hesla Pošťák není pojišťovák.
“Nejde totiž jenom o obtěžování zákazníků pošty, ale i o tvrdé donucovací mechanismy, kterým se zaměstnanci pošty musejí podvolovat. Zelení proto vyzývají všechny, kterým není situace na České poště lhostejná, aby připojili pod výzvu svůj podpis na webové stránce Postaknenipojistovak.cz,” uvedla členka předsednictva Strany zelených Monika Horáková.
Na tomto webu se budou také pravidelně zveřejňovat svědectví pošťaček a pošťáků, která odhalují, s jakými překážkami se musejí zaměstnanci státního podniku potýkat a jaký vliv mají finanční produkty na jejich životy.
Výnosy České pošty v roce 2015 vzrostly na 20,26 miliardy korun, z bankovních a pojišťovacích služeb má státní podnik výnosy zhruba 1,5 miliardy korun ročně. Výzva zelených nekritizuje přítomnost finančních produktů na poště, pouze jejich aktivní nabízení.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV