Svobodní: Aktuální lekce reklamštiny dle not marketingových poradců vlády

16.05.2020 15:52 | Zprávy

Komentář na facebookovém profilu k ohýbání reality při obcházení předvolebních slibů

Svobodní: Aktuální lekce reklamštiny dle not marketingových poradců vlády
Foto: Svobodní
Popisek: Svobodní, logo.

Je čas na aktuální lekci reklamštiny dle not marketingových poradců naší vlády. Víte, co znamenají v reklamštině naší vlády tyto termíny?

  • Bojujeme jen proti možnosti "agresivní daňové optimalizace" = Chceme zdanit bankovní rezervy
  • Nezvyšujeme daně, chceme jen chránit občany před návykovými látkami = Chceme zvýšit daňovou zátěž, proto zvyšujeme spotřební daně
  • Narovnáme podnikatelské prostředí = Chceme EET, konkrétní hlášení a vysoké daně spravedlivě a pro všechny
  • A konečně aktuální výrok ministryně financí:
    "Vláda schválila novelu narovnávající podmínky" = Vláda vám zvýšila daňovou zátěž

Napadají vás další příklady, kdy vláda šikovně ohýbá realitu při obcházení vlastních předvolebních slibů?

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Mgr. Róbert Šlachta byl položen dotaz

Spojíte se s SPD?

Půjdete do voleb společně? A co po volbách, umíte si s SPD představit koalici? Ještě by mě zajímalo, kdo za vás bude vlastně kandidovat? Nikoho jiného než vás neznám.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Kolovratník (ANO): Naslouchat opozici není slabost, ale základní princip demokracie

16:04 Kolovratník (ANO): Naslouchat opozici není slabost, ale základní princip demokracie

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k otázce platů politiků.