Každé dítě je jiné a má své specifické vzdělávací potřeby. Někomu vyhovuje klasický výklad od tabule, jiným například učení se vzájemnou pomocí v montessori škole či domácí vzdělávání. Některým znevýhodněným dětem i jejich spolužákům může začlenění pomoci, ale jiným to ublíží.
Ponechme rozhodování o způsobu výuky a podmínkách ve škole na těch, na kterých záleží – na dohodě rodičů dětí a školy. V České republice naštěstí existují různé druhy škol a tak je alespoň nějaká možnost volby. „Zachovejme rozmanitost, která odráží různé vzdělávací potřeby. Nezavádějme jednotný systém školství, jaký jsme měli v minulém režimu,“ vysvětluje Karel Zvára, místopředseda Svobodných.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV