„Z toho vyplývá, že nejkritičtější dopravní uzel je právě v Častolovicích. Avšak přeložka silnice I/11 se nedostala do vládního usnesení, které umožnilo rozvoj automobilky v Kvasinách,“ uvedl Miloš Tichý.
Vláda svým usnesením mimo jiné i stanovila podmínky, za kterých bude možné přepravovat materiál i o víkendech. Výše zmiňované Opočno s Rychnovem nad Kněžnou naopak jsou ve vládním usnesení zahrnuty. Problém však je v tom, že kamiony si cestu z Kvasin na Hradec Králové zkracují po silnicích nižších tříd a na ‚jedenáctku‘ se připojují až v Česticích.
„Míjejí tak Vamberk i Rychnov nad Kněžnou, jejichž dopravní situace jsou označeny jako prioritní problémy k řešení. Vláda se ovšem vůbec nezabývala tím, jaký bude dopad jejího rozhodnutí na obce a města ‚dále po trase‘,“ pokračoval Tichý. Podle něj by ještě měla vláda spolu s ŘSD situaci zvážit a případně uvolnit zdroje pro řešení celé trasy z Kvasin.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV