Třeštíková: Hlavní město chce přilákat do metropole bonitnější klientelu

11.10.2021 16:05 | Zprávy

Prague City Tourism s partnery spouští novou kampaň

Třeštíková: Hlavní město chce přilákat do metropole bonitnější klientelu
Foto: Hans Štembera
Popisek: Radní hl. m. Prahy Hana Třeštíková

Marketingová digitální kampaň organizace Prague City Tourism a partnerů cílí především na vybrané evropské trhy.

Cílem je pozvednout status Prahy jako města, kde i náročnější klientela nalezne to, co hledá. Díky komplexní strategii organizace věří, že kampaň do metropole přiláká bonitnější klientelu než doposud. Kampaň se uskuteční do konce roku. Hlavní město na ni vyčlenilo 40 milionů korun.

Tento týden ve středu spouští Prague City Tourism podzimní a zimní kampaň, která se bude snažit přilákat bonitnější klientelu a prezentovat metropoli jako značkovou evropskou lokalitu. Tvůrci kampaně věří ve skrytý potenciál Prahy jako exkluzivní destinace nabízející široké množství aktivit i pro náročnější turisty.

„Chceme hlavní město zbavit nálepky levného alkoturismu. Společně s Prague City Tourism budujeme z Prahy novou značku, která osloví zejména kultivovanou klientelu se zájmem o kulturu, památky nebo kvalitní gastronomii. Největším přínosem pro město je turista, který bude mít k naší metropoli osobní vztah a bude se sem rád vracet,“ říká Hana Třeštíková, radní hl. m. Prahy pro kulturu a cestovní ruch.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

FactChecking BETA

Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.

Přezkoumat


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Blaha (ODS): Po 60 letech nejsme konečně závislí na ruské ropě!

22:14 Blaha (ODS): Po 60 letech nejsme konečně závislí na ruské ropě!

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k ruské ropě.