Kampaň oslovila zhruba 24 milionů lidí a na kampaňový web zavítaly téměř dva miliony návštěvníků. Zájem z těchto zemí potvrzují i data z online prodeje městské turistické karty Prague Visitor Pass, kdy přední příčky obsadili právě turisté z výše zmíněných zemí. Prague City Tourism (PCT) společně s partnery prezentovala metropoli jako prestižní a prémiové město podporující kultivovaný a udržitelný turismus.
„Ve spolupráci s Prague City Tourism se nám podařilo připravit a nastartovat řadu skvělých projektů, kterými měníme přístup Prahy k turistickému ruchu. Díky marketingovým kampaním, které nyní financujeme z výnosu z navýšeného poplatku z pobytu, do metropole začíná jezdit kultivovanější klientela, na níž chceme cílit i do budoucna,“ říká Hana Třeštíková, radní hl. m. Prahy pro kulturu a cestovní ruch.
Tříměsíční kampaň v hodnotě 7,5 milionu korun, která probíhala od června do září a podpořila novu image Prahy, se zaměřila na bonitnější klientelu ve věku od 35 let. V rámci digitální části zaznamenala celkem 118 429 370 zobrazení z jedenácti předem definovaných evropských zemí. Podle dat pokračovaly téměř dva miliony uživatelů na web stayinprague.eu a přes 16 tisíc z nich zamířilo také bezprostředně na vybranou ubytovací platformu. Nejúspěšnější byla propagace Prahy v obsahové síti Google a YouTube.
„Letošní kampaň Stay in Prague byla nejúspěšnější na trzích v Německu, Polsku a v Itálii. V létě jsme navíc podle údajů z našich turistických center zaznamenali vysokou koncentraci návštěvníků právě z těchto zemí. I městskou kartu Prague Visitor Pass nejvíce online kupovali Němci a Italové, což potvrzuje, že do metropole turisté z těchto zemí reálně přijeli,” shrnuje předseda představenstva Prague City Tourism František Cipro a dodává: „Díky vyššímu výběru poplatku z pobytu a jeho následné reinvestici do udržitelného turismu můžeme koncepčně plánovat naše marketingové aktivity a motivovat turisty, které zajímají primárně kvalitní služby, historie, památky nebo prémiové gastronomické služby Prahy.”
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV