Trikolora: Když je něčeho moc, tak je toho příliš!

13.12.2024 9:03 | Monitoring

Stanovisko Trikolory ke zvyšování tzv. koncesionářských poplatků

Trikolora: Když je něčeho moc, tak je toho příliš!
Foto: Trikolora
Popisek: Trikolora - logo

Naposledy odhalení, že redaktorka České televize Marie Koldinská zároveň pracuje na úřadu vlády pro odbor strategické komunikace. A koho si také pravidelně zve do svého pořadu? Svého „strategicky komunikačního“ šéfa, nechvalně proslulého plk. Otakara Foltýna. Ale kdyby jen to! Také jeho bratra Martina Foltýna, bývalého policistu, který byl v roce 2017 odsouzen na pět let do vězení za své aktivity ve vyděračském gangu.

Krátce předtím verdikt Rady pro rozhlasové a televizní vysílání, že Česká televize porušila zákon, když před evropskými volbami zvýhodnila koalici SPOLU. Svým výběrem hostů tak narušila princip rovné politické soutěže. V klíčové předvolební debatě totiž koalici SPOLU reprezentovali hned tři zástupci, zatímco jiné volební subjekty, přestože měly dle předvolebních průzkumů ve volbách do Evropského parlamentu reálnou šanci na dosažení volebního úspěchu, naopak vůbec nepozvala.

To vše v čase, kdy sněmovní opozice vybízí ke zrušení televizních a rozhlasových poplatků a k občanské iniciativě Nekrm hydru už se hlásí více než 60 tisíc domácností, které jsou připraveny platbu televizních a rozhlasových poplatků v rámci občanské neposlušnosti hromadně zastavit. A zatímco ČT jakoukoli informaci na toto téma divákům tají, počet takových domácností každým dnem po stovkách narůstá.

Pokud za této situace Fialova vláda parlamentem na sílu tlačí novelu zákona o České televizi, která televizní a rozhlasové poplatky navyšuje, a navíc ještě hanebným způsobem rozšiřuje okruh jejich plátců, nelze to označit jinak než jako politický zločin. 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Mgr. Ivan Adamec byl položen dotaz

Souhlasíte s tím, že dopravní infrastruktura je páteří ekonomiky?

A co mě zajímá ze všeho nejvíc je, proč se u nás stavby nových úseků dálnic, ale i třeba opravy silnic tak vlečou? Je jedno, kdo je u vlády, ten problém trvá už roky. I třeba sousední Polsko je na tom líp a myslím, že jsou na tom líp min všechny státy EU nebo minimálně na tom není žádný hůř.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Diskuse obsahuje 1 příspěvků Vstoupit do diskuse Tisknout

Další články z rubriky

Kavij (KSČM): Zelenskyj pokračuje v naplňování scénáře „do posledního Ukrajince“

11:05 Kavij (KSČM): Zelenskyj pokračuje v naplňování scénáře „do posledního Ukrajince“

Na postoji ukrajinského prezidenta, dnes již dlouhodobě „bez mandátu“, Zelenského k jednání o příměř…