Průměrný roční počet kontaktů je více než 5 tisíc. Nejvíce kontaktů LD zaznamenala v roce 2016, kdy bylo přes 10 tisíc kontaktů. Po celou dobu své existence funguje linka v nepřetržitém provozu.
„Velice mě těší, že již dlouhá léta funguje v České republice tak významná a velice potřebná organizace, kterou Linka bezpečí bezesporu je. Děti i dospělí jsou dnes vystaveni velkému množství nástrah. Pomoc od odborníků v těch nejvypjatějších momentech, kdy se lidská duše potřebuje vyzpovídat ze svých trápení, je nesmírně důležitá," uvedl Petr Tulpa, náměstek hejtmana pro resort školství, mládeže, tělovýchovy, sportu a zaměstnanosti.
Činnost Linky důvěry Liberec v letech 1992–2022
Linka důvěry Liberec funguje již 30 let v nonstop provozu (24 hodin denně) a poskytuje telefonickou krizovou pomoc. Služba je poskytována pouze telefonicky nebo e-mailem, nikoliv ambulantně. Služba je anonymní, volající nemusí sdělovat žádné svoje osobní údaje. Linka důvěry není bezplatná, volající platí poplatek svého telefonního tarifu.
Zavolat může kdokoliv bez ohledu na věk s jakoukoliv problematikou. Linka důvěry je registrovanou sociální službou Telefonické krizové pomoci a poskytuje podporu a pomoc osobám, kteří jsou v krizi nebo obtížné situaci, kterou nedokážou zvládnout sami.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.