Vláda se rozhodla zaplatit 500 000 korun bez DPH za online kampaň na vyvracení dezinformací o očkování na covid-19. Tu mají vést mladí influenceři Anna Šulcová a Jakub Gulab.
Kampaň má za běžných okolností cílit na cílovou skupinu (nyní je to riziková skupina a senioři). Rozumné by tedy bylo soustředit se na televizi, rozhlas, možná okrajově YouTube a Facebook. Vláda si ovšem najala dva mladé influencery známé z TikToku a platí za reklamní prostor na TikToku, Instagramu a Facebooku.
Smlouva za půl milionu korun bez DPH je podepsaná s firmou Medialer s.r.o., která vznikla koncem listopadu a krátce na to získala tuto státní zakázku.
Vlastník firmy je samotný influencer Jakub Gulab, ročník 1998, jehož vklad činil rovných 1000 Kč.
Zatím to nevypadá tak, že by to měla být kampaň na vyvracení dezinformací o Covid-19. Zatím to spíše vypadá tak, že se vláda snaží oslovit mladou cílovou skupinu a tímto si platí volební kampaň z našich kapes. Nejsem si jistá, zda zrovna tohle marketingové obohacení náš národ momentálně potřebuje.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV