Obchází mě hrůza z nápadu, že je PRÝ moc učitelů a učitelek. Tak na nich ušetříme.
Já vím, že výuka matematiky není dlouhé roky naše silná stránka (a když se někdo snaží dát matematiku na lepší pozici, tak se na něj všichni sesypou jak na vyvrhele), ale umí v této zemi ještě někdo trochu počty?
Že prý strašně narostl počet učitelů! Nu ano: Zvýšení počtu žáků na základních školách (demografie), dělení tříd u cizích jazyků či matematiky (pro kvalitnější a individuálně přizpůsobenou výuku) nutně vede k nutnosti vyššího počtu učitelek a učitelů. A ano, to už jsem také viděla: Může za to Valachová, vždyť prosadila reformu financování regionálních škol. Jenže jinak by ale financovat dělené třídy nebylo možné.
Třeba si na ministerstvu financi někdo myslí, že se na prahu školy množí učitelé dělením a po skončení vyučování se vrací do jednoho těla, aby u výplat toho moc nespořádali. Ale kvalitní školství prostě NENÍ možné bez kvalitního financování.
Tomu už fakt chybí nápad, že vybereme v anketě "odborníky", stačí jeden na předmět, a ten bude učit všechny žáky v ročníku na obrazovce online (a na vlnách rozhlasu tam, kde není signál). To bychom ušetřili celé krásné desítky miliard jedním škrtem pera.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV