Asi by však málokoho napadlo, že je lze úspěšně aplikovat i tehdy, když způsob propagace politického kandidáta vyjadřuje nějakou charakteristickou vlastnost jeho či uskupení, za které kandiduje. A proto nyní padne jako „ulité“ na současnou předvolební billboardovou kampaň a některé subjekty v ní takto, často až hloupě a nadbytečně, exhibující.
Využívání velkých reklamních ploch pro politické účely, na kterých v průběhu roku bývají upoutávky na vše možné, od dámských vložek až k tabletám na vylepšení mužské potence, začíná nabývat v ČR až obludných rozměrů. Stranické investice do billboardů bývají již dlouhodobě jednou z nejvýraznějších položek v marketingových vydáních většiny kandidujících partají, jestli již ne tou úplně nejvyšší.
Nejen v mé rodné Plzni je nyní, v době před volbami do obecních zastupitelstev, totálně přebillboardováno, přičemž majitelé těchto ploch mají finanční „žně“ a až do roku 2027 je mít i budou. Do té doby půjdeme volit každoročně. Možná si v tomto smyslu, řeknete, že je to věc samotných partají, když chtějí utrácet za billboardy milionové částky, a třeba jen proto, aby „goebbelsovsky“ oblbovali tím, co nikdy nesplnily a vlastně ani skutečně splnit nechtěly. Ano, souhlasím, ovšem některé konsekvence související právě s megainvesticemi do billboardů jsou skutečně zarážející.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV