„Snažíme se reagovat na nejnovější trendy v marketingu cestovního ruchu. TikTok je platforma v naprosté většině mladé generace a my stojíme o to, aby k nám jezdili návštěvníci napříč generacemi a zájmy,“ uvedla Květa Vinklátová, náměstkyně pro kulturu, památkovou péči a cestovní ruch Libereckého kraje.
A proč zrovna TikTok kanál? Zejména proto, že v dnešní době je to jedna z nejvíce používaných aplikací, jejíž počet uživatelů neustále roste. Pouze v Česku ji mají nainstalovánu da miliony lidí. Na této síti je navíc mnoho uživatelů, které nelze najít na jiných platformách. Aplikace, jejímž prostřednictvím se nejdříve bavili mladí lidé, se stala místem, kde celá věková škála uživatelů tráví spoustu svého času a čerpá také inspiraci pro své cesty a výlety.
Úspěšnost prezentace na této síti dokazuje skutečnost, že během 4 měsíců zaujal tiktokový profil více uživatelů, než instagramový za několik let. Do budoucna je proto v plánu rozšíření spolupráce s místními fotografy, kteří připraví sadu videí z turistických cílů a představí je opět neotřelým pohledem s ohledem na specifickou cílovou skupinu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV