„Dohoda je výhodná pro obě strany. Ukončíme šest probíhajících soudních sporů v různých procesních stádiích, které se běžně vlečou dlouhé roky a město by stály miliony korun. Společnost se zavázala billboardy odstranit nejpozději do 30. června 2026, přičemž do té doby bude hradit indexované nájemné,“ říká pražský radní pro majetek, transparentnost a legislativu Adam Zábranský.
Město historickou smlouvu z roku 1992 ukončilo výpovědí v roce 2021. Společnost Czech Outdoor se v jednotlivých soudních řízeních aktivně brání a zpochybňuje platnost výpovědi s tím, že smlouva trvá až do roku 2027. Na základě nájemní smlouvy bylo k 31. prosinci 2023 na pozemcích hlavního města umístěno celkem 74 reklamních zařízení.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV