„Kampaň s heslem ‚Retune the EU‘ jsem zahájil 28. listopadu v Bruselu,“ shrnuje Jan Zahradil. „Od té doby jsem projel patnáct měst ve třinácti evropských státech, vystupoval na dvanácti konferencích a vyšlo o mně na sto třicet článků v evropských médiích, z toho bylo padesát profilových a programových rozhovorů. Můj volební spot shlédlo na sociálních sítích na půl milionu uživatelů. Byla to skvělá příležitost být slyšet a vysvětlovat, jaké změny unie potřebuje, aby se vrátila nohama na zem a začala konečně sloužit potřebám svých členů a obyvatel.“
Jan Zahradil se zúčastnil také pěti velkých debat tzv. „spitzenkandidátů“. Debatu v nizozemském Maastrichtu sledovalo online dvanáct milionů diváků, poslední debatu v Bruselu současně vysílalo dvaadvacet televizních kanálů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV