Řešení tohoto problému je nutné hledat na evropské úrovni. V Evropě bez hranic je neskutečně lehké kdykoliv kamkoliv prodat automobil. Samozřejmě, že je nezbytně nutné se zaměřit i na trestání viníků, které musí případné tresty za podobnou činnost odradit.
Protože se jedná o záležitost celoevropského rozsahu, měla by se řešit na úrovni evropské osmadvacítky. Evropská unie zde má jedinečnou příležitost ukázat, že je schopná zasáhnout ve prospěch svých občanů. Proto se musíme v Evropském parlamentu zasazovat o vytvoření celoevropské databáze historie aut, kde by si každý spotřebitel mohl jednoduše historii stáhnout.
Taková databáze by se měla rozšířil rovněž o uložení zákonné povinnosti pojišťovnám zde nahlásit a zaznamenat každou škodní událost na vozidle. Mnohdy člověk ani neví, že kupuje bourané auto případně auto sestavené ze dvou aut. Pojišťovny stejně takové databáze mají a lze pouze o to je propojit do systému.
Zloději a podvodníci s přetočenými tachometry kazí Němcům pověst. Možná i proto by se mohly něměcké policejní autohlídky více zaměřit na kontrolu autobazarů, namísto šikany českých důchodců jezdících do Německa pro kvalitní potraviny. Evropská databáze historie aut by jim i nám rozhodně pomohla.
Přeji hezký den a veselou mysl!
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tomáš Zdechovský - profil