Výsledky Studie proveditelnosti železničního uzlu Brno, kterou si ministerstvo prostřednictvím Správy železniční dopravní cesty (SŽDC) zadalo, prokazují, že pro cestující v osobní dopravě přináší více výhod varianta nádraží v centru města Brna. Zkrácení cestovní doby je vyšší jak na regionálních, tak na dálkových spojích.
Odsunuté varianty nádraží navíc sloučením koridorů osobní a nákladní vlakové dopravy snižují kapacitu právě pro nákladní vlakovou dopravu. Tím nepřímo podporují problematickou dopravu kamionovou, jejíž následky vidíme například na dálnici D1 každý den.
Plné znění otevřeného dopisu
Vážený pane ministře,
vážení členové Centrální komise Ministerstva dopravy,

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV