Příštích více než sedm týdnů nás budou z billboardů oblažovat hesla, která politické strany už většinou vytasily pro předčasné volby. „Některé slogany politických stran jsou velmi obecné a víceméně se snaží pouze shrnout to, co prezentují jako svůj dlouhodobý politický směr. Sem patří zejména hesla ČSSD, ODS ale koneckonců i KSČM,“ uvádí pro ParlamentníListy.cz Roman Němec, ředitel firmy IDEAS ADVERTISING nabízející služby v oblasti reklamy a marketingové komunikace.
Viceprezident Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK) je zároveň přesvědčen, že tyto strany patrně sázejí na to, že jsou na politické scéně natolik dlouho, že nepotřebují voliče překvapovat. „Podle mého úsudku osloví pouze skalní přívržence těchto politických stran, těžko si mohou dělat ambice přesvědčit nové voliče,“ domnívá se Roman Němec.
Slogany bojují s neuvěřitelně špatnou reputací politických stran
„Přiznám se, že mě slogany převážně pobavily. Je třeba si uvědomit, že neuvádějí nový produkt či službu, ale naopak bojují s neuvěřitelně špatnou reputací politiky jako celku i jednotlivých stran. A z tohoto úhlu pohledu je tristní vidět u značek jako ČSSD, ODS, SPOZ a už vůbec nemluvím o KSČM (!) slova jako spravedlnost, poctivost, demokracie…“ upozorňuje pro ParlamentníListy.cz Martin Potůček, ředitel společnosti Guideline, která se specializuje na reklamu a public relations.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jiří Hroník