RoLa v ČR
Vážený pane Šebíku, děkuji Vám za Váš zájem o dopravní situaci v České republice
Dobrý den, cílem zvýhodnění elektromobilů je zatraktivnit jejich používání. Mezi výhodami pro majitele elektromobilů jsou hlavně finanční úlevy, jejichž cílem je navýšit zájem o tyto ekologické vozy, i přest
Dobrý den, pokud správně rozumím termínu „silnice lemující dálnici Brno-Pohořelice“ pak se bude jednat o silnici II. třídy u D52, která je ve vlastnictví Jihomoravského kraje. Dotaz na případnou opravu této komunikace je proto třeba směrovat na krajský úřad JMK. Zdraví DŤ
Dobrý den, při zvažování výše pokut jsme se snažili o nějaký kompromis. Stejně jako Vy mi vyčítáte, že jsou nízké, obrací se na mne jiní, že jsou příliš vysoké, třeba právě pro důchodce a studenty. Zdraví DŤ
Dobrý den, tyto rozklady jsou již podány a s platností novely stavebního zákona se na tom nic nemění. Vámi zmiňovaná novela bohužel neřeší problematiku velkých infrastrukturních staveb, zejména dopravních a energetických. Zdraví DŤ
Dobrý den, opravdu se nemyslím, že by jízdné na železnici pro důchodce bylo v rozporu s Listinou základních práv a svobod, pokud bude zachován rovný přístup ke všem železničním dopravcům. Tento krok také není nijak v rozporu se zvyšováním důchodů. Zdraví DŤ
Dobrý den, evidenční kontrola je dlouhodobě zakotvený úkon v zákoně, který jednoznačně garantuje, že zápis změny vlastníka vozidla v dokladech bude proveden u vozid
Dobrý den, s návrhem na změnu jednacího řádu vlády nepřicházím já, ale ministr Pelikán. Myslím si, že tento návrh není konečný a budeme o něm ještě diskutovat, DŤ
Dobrý den, výstavba jednoho úseku dálnice trvá přibližně tři roky, těžko tedy mohu slíbit, že bude dálnice D3 za tři roky hotova, když se na řadě úseků ještě nezačalo stavět. Nicméně situace není tak špatná. V roce 2019 budou hotové nyní rozestavěné úseky Bošilec–Ševětín a Ševětín–Borek. Ty jsou v souhrnu dlouhé téměř 19 kilometr
Dobrý den, v minulém volebním období jsem navrhoval systém změnit tak, aby se počet stanic technických kontrol výrazně zvýšil. Bohužel to neprošlo. Předpokládám, že s k tomuto tématu v tomto volebním období znovu vrátíme. DŤ<a href="https://www.denik.cz/ekonomika/stk-budou-muset-mit-i-nadale-licence-schvalili-poslanci-2
Stavba prodloužené Rudné je smutným příkladem toho, že kvůli složité administrativě a soukromému zájmu jednotlivců, nemůže stát dokončit stavbu, na kterou veřejnost roky čeká. Kvůli pouhým 500 m chybějící komunikace přitom trpí lidé na současné tranzitní trase. Stavbu nejprve zkomplikovalo získání posudku vlivu na životní prostředí (EIA). Pro