„Každé dva měsíce budeme vládě předkládat informaci o postupu při přípravě tendru na výběr mýta, který vždy projedná řídící výbor. Ten bude rozšířen o další členy s hlasovacím právem, přičemž tito členové budou zástupci politických stran a hnutí zastoupených v Poslanecké sněmovně,“ říká ministr dopravy Dan Ťok.
Externího poradce ministerstvo dopravy vybere v soutěži
Technologicky neutrální soutěž bude následovat po schválení koncepce připravené externím mýtným manažerem, který zároveň poskytne i analýzu toho, zda je efektivní rozšiřovat mýto na silnice nižších tříd. Externího poradce ministerstvo dopravy vybere v soutěži.
„Soutěž bude pokračovat podle plánu ministerstva tak, abychom neohrozili výběr mýta po roce 2016 a zároveň nemrhali penězi daňových poplatníků. Využít pro nejbližší období stávající systém, který si stát za velké peníze pořídil, je racionální ekonomická úvaha,“ řekl Ťok.