ne-měření rychlosti na dálnicích, mýtné brány do šrotu?
Dobrý den, pane ministře, proč český stát plošně nevyužíval a nevyužívá mýtné brány k měření dodržování nejvyšší dovolené rychlosti jako nástroj k dodržování pravidel silničního provozu? Údajně chcete dát 50 procent mýtných bran do šrotu po přechodu na novou technologii výběru mýta...V minulosti se v několika TV pořadech pan ředitel Feix vyjádřil, že z technického nebo technologického hlediska není měření rychlosti s využitím mýtných bran problém...stačí provést drobné úpravy a může se začít měřit...samozřejmě stát musí vznést tento požadavek...Proč si stát nedal tento požadavek a proč nebyly mýtné brány od jejich instalace plošně využívány k měření rychlosti? Plánujete na vybraných úsecích zvýšit rychlost na 140 km/h...ale na dálnici se už dnes běžně jezdí 160 km/h...po zvýšení se bude jezdit 170 - 180km/h ..proč to stát nekontroluje a nevyužívá k tomu dostupné prostředky, do kterých investoval?
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)
Odpověď
26.02.2019 11:55:11 - Dan Ťok
Dobrý den, jedná se o opakovaně a asi i záměrně šířenou lež. Žádné mýtné brány do šrotu nepůjdou, část jich bude sloužit pro výběr mýta novým provozovatelem a část využijeme k jiným účelům, například liniovému řízení dopravy. Využít je k měření rychlosti by sice bylo možné, ale to neplánujeme. Zdraví DŤ