ZDRAVÍM
MÁM DOTAZ KDY BUDE KONEČNĚ PROJEDNÁVÁN NOVÝ INSOLVENČNÍ ZÁKON ABY MOHL BÝT SCHVÁLEN A UVEDEN DO ŽIVOTA DĚKUJI FRANK
Upřímně - nepamatuji se, že bych to takto formuloval. Nechci se ale odpovědi vyhnout. S výkonem volebního manažera je spojená také odpovědnost za to, jak volby dopadnou. Pokud dopadnou špatně, bude to také moje odpovědnost. To je fakt. Co se ale konkrétně stane, neumím teď říct. <p class="MsoNormal" style="margin-bottom: 0.0001pt; text-a
Ten hlavní důvod pro zahraniční agenturu je velmi jednoduchý: mají ve svých názorech určitý nadhled, který nám, kteří žijeme v ČR, už trochu chybí. No a pak mají velké zkušenosti z kampaní z celého světa, ty nám chybí také. Zda se ale nakonec s nějakou zahraniční agenturou domluvíme ještě není jisté. V týmu se ale určitě bu
Nevím, o jaký dotaz se jedná. Já zde otázky nemažu. Pokud nebyl dotaz vulgární, vložte znovu a já na něj odpovím. Děkuji
Poslanec Birke k ministrovi dopravy:
ČEHO SE BOJÍTE PRAVDY?
Pan Babiš mě v reakci na schválení zákona o střetu zájmů označil za lháře. Veřejné urážení je pro něj zřejmě způsob, jak se vyrovnává s těmi, kdo s ním nesouhlasí.
Pan Babiš mě v reakci na schválení zákona o střetu zájmů označil za lháře. Veřejné urážení je pro něj zřejmě způsob, jak se vyrovnává s těmi, kdo s ním nesouhlasí.
Projev na 54. schůzi sněmovny 11. ledna 2017 k Zákonu, kterým se mění zákon o střetu zájmů:
Ministerstvo dopravy je nejhorší v čerpání peněz z evropských fondů ze všech ministerstev. Přes opakované ujišťování ministra Ťoka, že má vše pod kontrolou, se situace nelepší.
Děkuji za dotaz. Stát bohužel nedisponuje takovými technologiemi (ani experty), aby mohl sám bez pomoci externích firem takové systémy provozovat. Pokud by se rozhodl jít cestou provozovat je sám, musel by vybudovat vlastní infrastrukturu, najmout odborníky atd. Upřímně řečeno neumím si představit do jakých nákladů b
Národní dopravce České dráhy zajišťuje drtivou většinu veřejné dopravy na naší železnici.
Doprava je zatím jedna z mála oblastí, kde ministr financí a podnikatel Andrej Babiš nepodniká. Naopak ve zdravotnictví ano. To je, myslím, docela dobrý důvod proto, aby věci zůstaly tak, jak jsou. Vyměnit s hnutím ANO dopravu za zdravotnictví by ale především znamenalo ohrožení dostupnosti zdravotní péče pro občany a pravdě
Kdy už toho Sobotky vyhodíte. Jinak se budete muset z parlamentu pakovat sviňskym krokem.