Soukromé firmy zubytečně odčerpávají peníze státu,. zřejmě jde o záměr politiků
Pane poslanče, proč musí mýto v ČR vybírat soukromá firma? Co kdyby MDCR zřídilo příspěvkovou organizaci, která by to za...
Pane poslanče, proč musí mýto v ČR vybírat soukromá firma? Co kdyby MDCR zřídilo příspěvkovou organizaci, která by to za...
Začnu od konce posledními dvěma větami. Nejsem zastáncem toho zvyšovat pokuty za drobné prohřešky a myslím, že bohaté a mocné to opravdu moc netrápí. Ale zvyšování pokut a šikana řidičů je politika pana ministra Ťoka. Já jsem svůj názor vyjádřil například zde: <a href="https://www.cssd.cz/media/tiskove-zpravy/ministr-tok-v-navrhu-zmen-bodo
Proč ANO nenavrhnete, aby vám přenechalo resort dopravy a nedáte mu místo po odvolaném Němečkovi. Tak byste mohli ukázat...
Andrej Babiš hájí svého ministra dopravy Ťoka všemi možnými i nemožnými způsoby.
Ministr dopravy Dan Ťok představil v rámci novely zákona o provozu na pozemních komunikacích změny bodového systému.
Jsem přesvědčen, že lidé mají právo vědět, jaká pochybení se při přípravě a výstavbě dálnice D47 stala a kdo je způsobil. Bohužel kvůli bojkotu ze strany ANO a Úsvitu je komise pro vyšetření stavby dálnice D47 již řadu týdnů paralyzována.
Současný zákon o pozemních komunikacích v podstatě neumožňuje krajům zapojit se do péče o silnice I. třídy. Stát totiž může na kraje převést pouze jejich celkovou správu.
Projev na 50. schůzi sněmovny 19. října 2016 k rezignaci poslankyně Olgy Havlové z komise k D47:
Proč nezměníte zákon, který umožňuje bohatým se vykoupit z jejich viny, jako například panu Stupčukovi?!!!? Přijde vám t...
Stupčuk se vykoupil ze svého trestu. Přijde vám to vhodné? Nemyslíte, že by měl jít politik vzorem? Navíc tím přiznává, ...
Když jsme před nedávnem s ministrem vnitra Milanem Chovancem na tiskové konferenci prohlásili, že si v otázce provozovatele mýtného systému od ledna 2017 koupíme lístky do první řady a budeme sledovat, jak to celé dopadne,...
Výměna ministra v koaliční vládě je vždy plně v rukou předsedy strany, která má dané ministerstvo v kompetenci. V tomto případě tedy v rukách pana Babiše. Podle mého názoru není pan ministr Ťok dobrým ministrem dopravy a zásadní úkoly, se kterými přišel do funkce, nedokázal naplnit. Na tuto skutečnost hnutí ANO trvale upozo
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo NEUMÍ, hledá důvody. Tento známý citát, který jsem si dovolil mírně upravit, se mi vybavil vždy, když jsem poslouchal, jakým způsobem obhajuje ministr dopravy Ťok svůj (ne)postup v otázce řešení výběru mýta po roce 2016.
Vláda na návrh ministra dopravy Dana Ťoka projednala materiál, kterým se navrhuje zakonzervovat současný stav se stávajícím poskytovatelem výběru mýta, a to na další tři roky.
Přes veškerou snahu ČSSD o konstruktivní diskuzi a maximální snahu pomoci ministerstvu dopravy při zajištění výběru mýta po 1. 1. 2017, je ve světle posledních událostí zřejmé, že...
Představitelé Hnutí ANO v posledních deseti dnech dramaticky zasahují do činnosti ministra vnitra. Přitom podle § 5 Zákona o policie je policie podřízena ministerstvu vnitra a policejní prezident odpovídá za činnost policie právě jemu.
Poslanci dnes ve třetím čtení schválili vládní návrh zákona o zadávání veřejných zakázek.