Dobrý den, opravdu si myslíte, že nekvalifikovaní učitelé jsou ten problém?
Nepotřebujeme změnit systém myšlení společnosti a názor, kdy za nabyté vzdělání pokládáme jen úspěšné získání titulu? Nepotřebujeme zavést to, aby všichni za vzdělání především pokládali nabyté znalosti, logické myšlení a nabyté schopnosti? Jak změnit to, aby se rodiče nezajímali o to, jakou známku jejich ratolest dostala, ale o to co konkrétně se dnes naučila? Úroveň moudrosti neskutečně klesla, prestiž učitele, jako nejnižšího článku systému také. A je to vina systému, kdy rodič je brán jako klient, zákazník, přinášející škole ekonomický přínos a tomu se podřizuje vše. Dítě je rozmazlené, nestíhá, agresivní, nízké IQ, zanedbané, má disfunkci, je přetěžováno úkoly? Nevadí, snížíme nároky a učitele proškolíme. Opravdu myslíte, že toto pomáhá? Bude diplomovaný a certifikovaný člověk přínosnější než moudrá babička nebo rodilý mluvčí? Pro Vaše dítě a čerpání dotací, možná.
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)
Odpověď
02.04.2014 20:39:52 - Marcel Chládek
Zdravím a děkuji za názor. S mnohým lze samozřejmě souhlasit. Nicméně, a již jsem to zde v některých odpovědích psal, v dohledné době bude představena novela zákona o pedagogických pracovnících, který problém tzv. nekvaflikovaných pedagogů vyřeší - mj. nezapomíná se ani na rodilé mluvčí, o kterých píšete.