Guláš na kolejích
Tak nám na dráhu dorazila konkurence a začaly se dít věci.
Tak nám na dráhu dorazila konkurence a začaly se dít věci.
Vláda by měla přiznat barvu a ohlásit, že veřejnou dopravu hodlá odstavit na slepou kolej. Slepá kolej, podle drážního slovníku též kusá, je trať, která už nikam dál nevede a na konci má umístěné zarážedlo.
Podporujeme snahu zaměstnavatelů a odborů o navýšení rozpočtu SFDI. Nedostatek prostředků se může projevit výrazným zpomalením nebo i zastavením již započatých staveb.
Navýšení rozpočtu dopravy o 4 miliardy je krok správným směrem. Určitě to není hodně. Podívá-li se člověk na stav našich silnic, je to spíš kapka v moři. Rozhodně to na jejich údržbu nestačí a postavili bychom za to, pokud bůh dá, tak 3 kilometry dál
Tak jsem se včera opět pobavil, když jsem si přečetl, že nám naše vláda schválila rozpočet a ministrovi financí se ještě povedlo vyhrát pouliční bitku.
Ministr dopravy musí co nejdříve reagovat na podezření z účelového rozdělování zakázek v ŘSD.
Stínový ministr dopravy Milan Chovanec k 11 miliardám korun z EU na dopravní stavby.
Skoro už mne nebaví vládu kritizovat. Vcelku rád bych ji, a především ministerstvo dopravy, za něco pochválil. Bohužel to nejde.
Navýšení financí pro dopravní infrastrukturu na příští rok a majetkové vyrovnání s církvemi jsou dvě naprosto odlišná témata a není dle mého názoru šťastné tyto dvě otázky spojovat. Pro ministerstvo dopravy je nyní důležité konstruktivní vyjednávání o rozpočtu tohoto resortu. Spojování této věci s vyrovnáním s církvemi za konstruktivní rozhodně nep
Souhlasíte s panem Bártou, že je potřeba nejdříve najít peníze na dopravu a teprve potom na církve?
Vzkazy přes média, výhrůžky zdražením dálničních známek a odložením výstavby klíčových dopravních staveb.
Jiří Švorc včera po roce rezignoval na funkci generálního ředitele Ředitelství silnic a dálnic a to po dohodě s ministrem dopravy Pavlem Dobešem.
Na konci července ministr dopravy Pavel Dobeš oznámil, že nedostatečné finance přidělené jeho rezortu bude kompenzovat zdražením dálničních známek.
Zvládáme to jen s velkými obtížemi. Plzeňský kraje je opravdu tranzitním krajem, a i když do naší správy nespadají silnice I. třídy a dálnice (o ty se stará stát), je údržba silnic II. tříd (ve správě kraje) velmi finančně náročná. Problémy s udržováním těchto silnic ve sjízdném stavu pro nás nastávají zejména v oblastech, kde jsou tyto silni
Pane hejtmane, plzeňský kraj je v podstatě tranzitní oblast pro dopravu do Německa, silnice tudíž musí vyžadovat tvýšené náklady na údržbu a dopravu, jak to kraj v současných podmínkách zvládá?
Zdražení dálničních známek až na 1500korun je výrazem zoufalé politiky vlády P. Nečase.
Vážený "robine",ČR je svoji polohou určena k tranzitní dopravě. Od doby, kdy byl zaveden mikrovlnný systém pro výkonové měření mýta, dochází stále častěji k objíždění těchto dálničních a tedy zpoplatněných tras. Nákladní doprava se přesouvá na objízdné trasy na silnice I. a mnohdy i II. třídy. Řidiči kamiónů se naučili tyto trasy masivně v
Hejtman Plzeňského kraje Milan Chovanec předal na Krajském ředitelství policie Plzeňského kraje speciální přístroj na genetiku Real - time PCR.
Pane stínový ministře, souhlasíte s návrhem zpoplatnění silnci 1. třídy?
Nevím kam by měli prostředky požadované VV směřovat. Pravda je, že podle ČVUT je potřeba alokovat do Statního fondu dopravní infrastruktury částku kolem 95 mld. ročně na údržbu a rozumný rozvoj silniční a železniční sítě. Dnes je tam cca o 35 mld. méně. Pokud by zmíněných 14 mld. Kč směřovalo sem, bylo by to ku prospěchu věci.