Milan Chovanec

  • SOCDEM
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je -0,82. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

Milan Chovanec
Milan Chovanec
Milan Chovanec vložil nový článek

Veřejná doprava na slepé koleji

Vláda by měla přiznat barvu a ohlásit, že veřejnou dopravu hodlá odstavit na slepou kolej. Slepá kolej, podle drážního slovníku též kusá, je trať, která už nikam dál nevede a na konci má umístěné zarážedlo.

Milan Chovanec
Milan Chovanec
Milan Chovanec vložil nový článek

Ecce rozpočet

Navýšení rozpočtu dopravy o 4 miliardy je krok správným směrem. Určitě to není hodně. Podívá-li se člověk na stav našich silnic, je to spíš kapka v moři. Rozhodně to na jejich údržbu nestačí a postavili bychom za to, pokud bůh dá, tak 3 kilometry dál

Milan Chovanec
Milan Chovanec
Milan Chovanec
Milan Chovanec
Milan Chovanec
Milan Chovanec odpověděl na dotaz

Dvě naprosto odlišná témata

Navýšení financí pro dopravní infrastrukturu na příští rok a majetkové vyrovnání s církvemi jsou dvě naprosto odlišná témata a není dle mého názoru šťastné tyto dvě otázky spojovat. Pro ministerstvo dopravy je nyní důležité konstruktivní vyjednávání o rozpočtu tohoto resortu. Spojování této věci s vyrovnáním s církvemi za konstruktivní rozhodně nep

Milan Chovanec
Milan Chovanec byl položen dotaz

Gesto?

Souhlasíte s panem Bártou, že je potřeba nejdříve najít peníze na dopravu a teprve potom na církve?

Milan Chovanec
Milan Chovanec
Milan Chovanec
Milan Chovanec
Milan Chovanec odpověděl na dotaz

Údržba silnic ve správě kraje je velmi náročná

 Zvládáme to jen s velkými obtížemi. Plzeňský kraje je opravdu tranzitním krajem, a i když do naší správy nespadají silnice I. třídy a dálnice (o ty se stará stát), je údržba silnic II. tříd (ve správě kraje) velmi finančně náročná. Problémy s udržováním těchto silnic ve sjízdném stavu pro nás nastávají zejména v oblastech, kde jsou tyto silni

Milan Chovanec
Milan Chovanec byl položen dotaz

Plzeňsko

Pane hejtmane, plzeňský kraj je v podstatě tranzitní oblast pro dopravu do Německa, silnice tudíž musí vyžadovat tvýšené náklady na údržbu a dopravu, jak to kraj v současných podmínkách zvládá?

Milan Chovanec
Milan Chovanec
Milan Chovanec odpověděl na dotaz

Objíždění dálničních a tedy zpoplatněných tras

Vážený "robine",ČR je svoji polohou určena k tranzitní dopravě. Od doby, kdy byl zaveden mikrovlnný systém pro výkonové měření mýta, dochází stále častěji k objíždění těchto dálničních a tedy zpoplatněných tras. Nákladní doprava se přesouvá na objízdné trasy na silnice I. a mnohdy i II. třídy. Řidiči kamiónů se naučili tyto trasy masivně v

Milan Chovanec
Milan Chovanec
Milan Chovanec
Milan Chovanec odpověděl na dotaz

Státní fondu dopravní infrastruktury

Nevím kam by měli prostředky požadované VV směřovat. Pravda je, že podle ČVUT je potřeba alokovat do Statního fondu dopravní infrastruktury částku kolem 95 mld. ročně na údržbu a rozumný rozvoj silniční a železniční sítě. Dnes je tam cca o 35 mld. méně. Pokud by zmíněných 14 mld. Kč směřovalo sem, bylo by to ku prospěchu věci.