Petr Cvalín

https://www.facebook.com/petr.cvalin.58/
  • BPP
  • mimo zastupitelskou funkci
Ústecký kraj Karlovarský kraj Plzeňský kraj Středočeský kraj Liberecký kraj Královéhradecký kraj Jihočeský kraj Vysočina Pardubický kraj Jihomoravský kraj Zlínský kraj Olomoucký kraj Moravskoslezský kraj Praha
Geomapa
Česká republika
4,45
muži 75%
ženy 24%
18+ 19%
26+ 35%
38+ 13%
50+ 32%

Průměrná známka je 4,45. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

13.04.2014 18:48:34

Kolik barev znají novináři?

 Kolik barev znají novináři?

Dnes jsem si se zaujetím přečetl na IDNES.cz článek o letcích RAF a „hrdinech bez křídel“.


Ano, i já mám velikou úctu k těm, kteří odešli dobrovolně bojovat proti nacistům a fašistům do Francie a posléze do Anglie, i když nás tyto dvě země v době Mnichovské smlouvy potupně zradily. Ovšem na jednu věc neustále novináři tak nějak zapomínají. Vláda Velké Británie účtovala československé vládě v exilu každý náboj, každou pušku, přilbu, uniformu, každou součást výzbroje a výstroje, účtovalo se i za padlé československé vojáky, za každou svrženou bombu, kterou svrhla československá bombardovací posádka na nepřítele. Platilo se i za spotřebované palivo. Toto je pramálo toho, co vláda Velké Británie účtovala československé vládě v exilu za československé vojsko, které za tuto zemi pokládalo své životy.
Proč o tomto novináři nepíšou? Proč se nepíše i o těch méně populárních věcech? Proč je vše buď absolutně bílé nebo úplně černé? A to většinou na objednávku?


Petr Cvalín, člen okresního výboru KSČM v Domažlicích

Profily ParlamentníListy.cz jsou kontaktní názorovou platformou mezi politiky, institucemi, politickými stranami a voliči. Názory publikované v této platformě nelze ztotožňovat s postoji vydavatele a redakce ParlamentníListy.cz. Pro zveřejňování příspěvků v této platformě platí Etický kodex vkládání příspěvků a Všeobecné podmínky používání služby ParlamentníListy.cz.
Diskuse obsahuje 0 příspěvků Vstoupit do diskuse Komentovat článek Tisknout
reklama