Dotaz
Jmenovací dekret jsem dostal od prezidenta republiky z rukou ministra školství na ceremonii v Karolinu. Jmenovací řízení bylo zahájeno na Přírodovědecké fakultě Masarykovy univerzity a na masarykově univerzitě se také dokončilo.
Jmenovací dekret jsem dostal od prezidenta republiky z rukou ministra školství na ceremonii v Karolinu. Jmenovací řízení bylo zahájeno na Přírodovědecké fakultě Masarykovy univerzity a na masarykově univerzitě se také dokončilo.
Představa "pevnosti Česko", která se ubrání migraci místo uplatňování aktivní imigrační politiky, je neudržitelná a nebude fungovat.Populační výpadek ve výši zhruba jedné třetiny minulých počtů žádnou populační politikou v dohledných dvou desetiletí nezlepšíte.
Myslím, že ty děti, o kterých se zmiňujete, Vám podříznutím nehrozí.
Pane Vrtáku,v tradicích české státnosti je mít na Hradě krále a vedle něj šaška. Když máme republiku, nemůže tam být král ani náhodou. Nepřičítám šaškům v tomto kontextu nic negativního nebo posměšného. Vidím to jako udržování historické kontinuity naší identity v podmínkách, jaké jsou (tedy bez vítězství monarchistů), za což jistě
Vaše přesvědčení je Vaše věc. Soudím, že je zcela mylné.
Ano, jsem přesvědčen o tom, že nás oba Českou republiku někdejší prognostici na postu prezidenta poškozují, u Václava Klause to ale je i bylo silnější. Kdo bude kandidovat nevím a soudím, že k náhradě současného prezidenta je ještě hodně daleko.
Nevyzval jsem studenty k lepšímu míření, nejvýš ministra školství, aby zlepšil přípravu v tělocviku, aby studenti dovedli lépe mířit. Tu paní z Vaší masny neznám a ji ani nikoho jiného jsem před botou nechránil - s někým si mne pletete nebo máte trochu dopletený i svět.
Pane Vrtáku, mýlíte se kromě toho, že neuvádíte, jaký výrok máte na mysli). Pokud budím nějaké rozhodnutí ve Vás, tak vám mohu říct jen "Ne, ne, nedělejte to, přestaňte myslet na špatnosti." Doufám, že to teď pomohlo. Příště si to zkuste říct sám.
Je to tragédie, soustrast si zaslouží rodiny i spolužáci. Bezprostředně je důležité zklidnit situaci na místě, je velmi dobré, že na škole byla psychologická pomoc. Důležité je uklidnění situace, aby jedna osychopatka, kteral udělala, co udělala, nezpůsobila, že se jsko psychopati a paranoici nezačnou chovat na škole všichni.Nevyřeší to a
Pokud s otázkou spojujete předpoklady, které nejsou splněny, nelze na takovou otázku odpovídat. (Známým příkladem je otázka "Kdy jste přestal bít svou ženu?" položená někomu, kdo ji nikdy nebil.)
Nepředpovídám budoucnost. Rád se přičiním o co nejlepší výsledek, protože bych ho považoval pro občany za užitečný a prospěšný.
Veřejný ochránce práv je instituce se zákonem jasně vymezenou a potřebnou úlohou. První ombudsman Motejl jeho fungování nastavil velmi dobře a soudím, že v tomto nastavení i dnes pokračuje.Ombudsman pro školství není úřad s kompetencemi. Je to trafika s trafikatem, k němuž komentáře asi netřeba.
Meziroční výkyvy v úspěšnosti svědčí o nedostatečné kvalitě testů resp. chybně koncipovaném zkoušení.
Měnit oarametry financovalní by se mělo na základě hodnicení toho, ci jednotlivé školy dělají, nikoli podle zřizovatele. Stát by měl být vděčný za diverzitu, kterou nedokáže podkytnout salm, pokud je provázena odpovídající kvalitou.
Ne. Je to z řady důvodů nesmyslný a škodlivý záměr.
Nevyšetřuji konkrétní osobu, která stiskla tlačítko. Na začátku leží ruský anšlus Krymu, další vojenská eskalace je jen důsledkem.
Moc nevím, proč se na nemco ptalte, když postoje jiných i odpovědi tak dobře znáte předem.
V programu vlády je to v gesci Ministerstva práce s sociálních věcí.
Jednání Mandátového a imunitního výboru je neveřejné, jediné, co Vám mohu přímo sdělit, je vcelku evidentní skutečnost, že ve výboru nezískal většinu ani návrh na doporučení vydat, ani na doporučení nevydat. Veřejný je ale záznam o hlasování v Poslanecké sněmovně, http://bit.ly/1l8
Vážená paní Lado Jo,nejsem zuřivý odpůrce sociálních stipendií, naopak. Jsem zastánce toho, že by stipendijní programy vysokých škol měly z prostředký na stipendijních fondech výrazněji podporovat sociálně potřebné studující a že by také to, jak vysoké školy plní společenskou roli podpory sociální mobility ve společnosti zpřís